juliaarydberg

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Julia Rydberg - 6 februari 2012 21:41

hahah hände en as kul grej vid middan' idag!


*äter middag*

Pappa: ISAC nu sätter du dig ner på stolen!

Isac: Men, men, men pappa, det är en sak du inte förstår!

Pappa: Vad är det jag inte förstår?

Isac: Jag visste inte att jag stod upp!


hahah gooaste boeee'!                   Men ska naaaana nu så ja kommer upp imon´....   ajaaaa pússss o gonatttt på er!

//Juliaa<3

Av Julia Rydberg - 6 februari 2012 18:47

nu är jag hemma efter en låååång dag i skolan och stallet, haahah bråkde lite med lärarna idag... Fast va rätt kul xd

Typ alla i klassen hade glömt att de va SV prov idag.... så jag är nog inte ensam att göra omprov, fast vet inte om jag ska göra det men tror det. Gick nämligen inte så bra....

Efter skolan fick jag skuts av bästa morfar till stallet, red barbacka idag igen. Hade inte så mycket tid kvar.. Men man tränar balansen, sitsen och benmusklerna så de göör inget (; Ååh så jobbar han mycket bättre med nacken barbacka med.

Nu sitter jag å väntar på middag och att pappa ska komma hem, han har kollar på Anton när han va på simskolan.. heheh.  Bloggar la mer sen, pösssssssssss!

 

//Juliaa<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Julia Rydberg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia Rydberg

   

Julia Rydberg

 


Ovido - Quiz & Flashcards