juliaarydberg

Alla inlägg den 5 februari 2012

NU

Av Julia Rydberg - 5 februari 2012 20:05

är ja hemma hos pappsen, har precis duschat å kollat inspelning på ponnyakuten åå äätit lite.

Pappa är ute å går en sväng nu(duuuktig pappa!), men är för lat för att följa med honom (;  Men mednast han är borta så passar jag på att göra ett inlägg..

Men tagga skolan imon då? fast nä! guuud va jag inte  saknat skolan!   Är bara på dåligt humör när jag e trött.. Stackarna som får stå ut med mig då asså! ^^     Men nu kom pappa hem så får slänga datorn i sängen o umgås så mycket jag kan nu. pösssssssss


 

Har inga nya bilder på denna datorn så ni får nöja er med lite out of date bilder (;

//Juliaa<3

Av Julia Rydberg - 5 februari 2012 17:23

Ska åka hem till pappa nu istället, och vara där tills på Onsdag. Han ska iväg och jobba i Polen hela nästa vecka, så vill gärna träffa honom innan.


Red barbacka ute, och jobbade honom i traven en liten stund i manegen idag. Duktig pålle! (;

Va rätt mysigt att rida ute när det snöade barbacka! hihih, bortsett från att det var svinkallt!

Och så får han stå på onsdag, ingen Malin träning. Ska Träna för Tony nästa lördag igen istället. GRYMT!


Men kanske blir ett inlägg till sen, får se (;

puuuuuss så länge!


 

//Juliaa<3

Av Julia Rydberg - 5 februari 2012 09:54

heeeeeyy,, asså  man är lite onormal om man vaknar av sig själv klockan 8 på morgonen??  enda sen dess har ja legat vaken och försökt att somna om, men de har inte funkat. ;/


Att göra på en söndag:


  • Vakna, blogga.
  • Vakna ordentligt, ta det så lungt som möjligt nu på morgonen.
  • Äta frukost luuungt!
  • Dra till stallet vid 13 tiden, vara där i ca. 2h.
  • Hem, blogga och duscha
  • Vill hänga me nån idag så ska försöka hitta nån som kan.
  • Göra iordning sakerna för skolan imon.
  • Som vanligt åka å köpa middag med mamma...

ÅÅÅh sen har jag inga planer för idag som är bestämt.        Men hörs sen pussssss

//Juliaa<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Julia Rydberg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia Rydberg

   

Julia Rydberg

 


Ovido - Quiz & Flashcards