juliaarydberg

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

yesterday..

Av Julia Rydberg - 8 februari 2012 16:12

va hos farmor igår, skulle sova där eftersom farfar ligger inne på sjukhuset för han har nån termsakimojs :S  Men farmor kan inte vara ensam för hon har hjärnblödning, hon är förlamad i hela högersidan av kroppen och kan inte prata..  Men jag å pappa sov hos henne inatt, utifall att hon trillar och hon inte kan ta sig upp osvosv...   Men de va sjuuukt mysigt att få träffa henne, träffar henne inte så ofta. Så sket i datorn.


Figaro står idag, mamma tar hand om jäkeln (;    Igår trimmade jag honom lite försiktigt med sadel på i typ 40 minuter, jag trimmar hellre barbacka eftersom han går bättre då. Men blev inte för hårt eftersom han skulle stå idag, dom blir bara stela annars. 


PÖSSSSSS blir mer inlägg sen!  //Juliaa<3

 

orkaaar inte ta en bild nu... haha ser inte så rolig ut.... Jusstttdee är hemma hos mamma nu (;  glömde säga de.... men pössspössss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Rydberg - 8 februari 2012 19:24

har bytt till nattstad. Detta blir sista inlägget här. Låter denna bloggen vara kvar tills måndag vecka.7    sen tar jag bort den helt. Klicka här för att komma till bloggen.. JUST DET!! hÄÄÄÄÄÄR!     haha...   Hoppas ni  fortsätter läsa än...

Av Julia Rydberg - 6 februari 2012 21:41

hahah hände en as kul grej vid middan' idag!   *äter middag* Pappa: ISAC nu sätter du dig ner på stolen! Isac: Men, men, men pappa, det är en sak du inte förstår! Pappa: Vad är det jag inte förstår? Isac: Jag visste inte att jag stod upp!...

Av Julia Rydberg - 6 februari 2012 18:47


nu är jag hemma efter en låååång dag i skolan och stallet, haahah bråkde lite med lärarna idag... Fast va rätt kul xd Typ alla i klassen hade glömt att de va SV prov idag.... så jag är nog inte ensam att göra omprov, fast vet inte om jag ska göra d...

NU

Av Julia Rydberg - 5 februari 2012 20:05


är ja hemma hos pappsen, har precis duschat å kollat inspelning på ponnyakuten åå äätit lite. Pappa är ute å går en sväng nu(duuuktig pappa!), men är för lat för att följa med honom (;  Men mednast han är borta så passar jag på att göra ett inlägg....

Av Julia Rydberg - 5 februari 2012 17:23


Ska åka hem till pappa nu istället, och vara där tills på Onsdag. Han ska iväg och jobba i Polen hela nästa vecka, så vill gärna träffa honom innan.   Red barbacka ute, och jobbade honom i traven en liten stund i manegen idag. Duktig pålle! (; ...

Presentation


Julia Rydberg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia Rydberg

   

Julia Rydberg

 


Ovido - Quiz & Flashcards