juliaarydberg

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Julia Rydberg - 4 februari 2012 22:10

Nu bliree natten för mig.. Har kollat melodifestivalen och allt gick som de skulle (;  men har lovat kolla Emil och griseknoen med lillen... så nu film me lillbrooe å sen sova dåå.  

 

haha söta grisen ((;      men gonatt nurååååå

//Juliaa<3

Av Julia Rydberg - 4 februari 2012 17:04

 

  • * Hoppträningen gick SKITBRA!
  • * Det är melodifestivalen idag.
  • * Det är heeeeelg!
  • * Jag ska snart få min NÄÄS jacka och Figaro ska få sitt NÄÄS länntäcke! oo yeah really high hiss! (;

 

  • * Jag fick gå upp tidigt idag, på en lördag...?!?
  • * Det är söndag imon :(
  • * Vädret ska få en STOR FET DISS!!
  • * Mina tår blev typ genom frusna....














woooop och en bild på miiihg (;

 

oooooh fett gött med solen i ögonen (;

pössssssssss //Juliaa<3

Av Julia Rydberg - 4 februari 2012 13:29

Hoppade bana L:A (1,10-1,20) bana på 4 hinder idag! :D shiiiiiitt va gött de va å få sätta lite höjder på honom!

O så är ddet klart att mamma glömde sin mobil, min hade inga batterier och min kamera va ceepe så vi fick ingenting på film eller bild... ;(  Men ska träna för honom nästa lördag igen och då får de bli lite filmer osvosv... ;D

Det va LÄTT värt att gå upp klockan 8, han var väldigt bra. Rekomenderar STORT!!

Men annars har jag bara suttit å slappat kollat gamla filmer med Lill' broeee (; ... FML har inget vatten så kan inte duscha... Får gö de ikväll dåeee.

Hadeeee' sålänge! pössssssss

 

(bild från onsdags)

//Juliaa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Julia Rydberg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Julia Rydberg

   

Julia Rydberg

 


Ovido - Quiz & Flashcards